Notuleer- en vergaderservice

Ondersteuning bij het organiseren van vergaderingen van A tot en met Z

Als bedrijf, vereniging of stichting heb je met enige regelmaat vergaderingen. Soms kan het al een hele uitdaging zijn om vergaderingen te plannen. Zoeken naar een geschikte datum en tijd, een geschikte locatie en het voorbereiden en aanleveren van vergaderstukken. Daarnaast wil je natuurlijk dat de bespreekpunten en actiepunten terug te lezen zijn zodat acties niet verloren gaan. Ik kan je hierbij helpen. Door mijn ruime ervaring als notulist en secretaresse neem ik alle organisatorische taken uit handen en zorg voor een actiepunten/besluitenlijst en/of verslag van de vergadering. Dit kan incidenteel of voor een terugkerende vergadering. Geef jouw wensen bij mij aan en ik kom met een passend voorstel. Daarnaast geef ik je de garantie dat het verslag binnen 5 werkdagen na het vergadermoment bij je wordt aangeleverd. Wat ook mogelijk is, is om een opgenomen vergadering bij mij aan te leveren. Ik werk deze dan, aan de hand van de geluidsopname, voor je uit.

Foto rond Laurien (1)

Ik bied je (virtuele) ondersteuning bij vergaderingen, denk bijvoorbeeld aan:

Wat levert een samenwerking met mij jou op?

Waarom vergaderondersteuning door Laurien Honing Business Assistance?

Met mijn expertise op het gebied van planning en organisatie neem ik alle nevenwerkzaamheden rondom een vergadering uit handen. Hiermee zorg ik ervoor dat jij meer ruimte krijgt in jouw agenda en jij je kunt richten op de inhoud. Als business assistant zorg ik ervoor dat alles rondom een vergadering van A tot en met Z geregeld is. Daarnaast ben ik je sparringpartner en zal ik meedenken waar nodig.   

Kijk je ernaar uit om jouw omzet te verhogen en de werkdruk te verlagen?

Ik plan graag een vrijblijvend kennismakingsgesprek met je in om de mogelijkheden te bespreken.