Back to business

Vanaf 15 augustus ben ik weer aan het werk. De vakantie was heerlijk en ik ben echt goed uitgerust. Wat me ook niets tegenviel, is dat ik echt los kon komen van mijn werk. Ik merk dat ik zaken vaak moeilijk los kan laten en nu ik een eigen bedrijf heb, voel je nog meer die verantwoordelijkheid en heb je eigenlijk altijd het gevoel van “aan staan”. Toch kon ik in de vakantieperiode goed terugschakelen. Iedereen wist dat ik met vakantie was en als ze me echt nodig hadden ze me moesten bellen of appen.

Onze reis

Vrijdagnacht stapte we de auto in en reden we naar onze 1ste stop; Melegnano (vlak bij Milaan). En wij dachten natuurlijk met 2 kinderen op de achterband van 1 en 4 jaar, die slapen in de nacht vast wel door. Dit was toch anders dan dat we ons hebben voorgesteld. Ze waren voornamelijk wakker, maar gelukkig wel goedgemutst en ze hebben zich prima vermaakt. Na de overnachting in Melegnano zijn we doorgereden naar de eindbestemming; de camping in Rome. Wat een feest was het hier. Een peuterbad zo groot als een baantjes zwembad en zo diep dat onze jongste zonder bandjes kon rondkruipen, uiteraard het heerlijke Italiaanse eten en het weer was fantastisch. Na 2 weken was het toch echt tijd om terug te gaan. We hebben overnacht in Duitsland en de vakantie afgesloten met een heerlijke Wienerschnitzel met frietjes. Na thuiskomst hadden we nog een feestje te vieren, mijn verjaardag. We hebben die dag heerlijk met de familie bijgepraat over de avonturen in de vakantie en de barbecue aangestoken om het vakantiegevoel nog wat langer vast te houden. Toen was het alweer woensdag en zijn we nog een dagje met mijn schoonbroer en schoonzus en de kinderen op pad geweest. Dan gaan die laatste paar dagen altijd erg snel voorbij. Voor we het wisten was het alweer maandag en konden we weer aan de slag. Maar doordat ik zo heb kunnen genieten van de vakantie vond ik dit ook niet erg. Weer wat meer ritme, de zaken weer oppakken.

Back to business

Op maandagochtend heb ik direct de mails gesorteerd en geprioriteerd, taken aangemaakt en terugbelacties uitgevoerd. Maandag rond een uur of 15:00 uur had ik toch alweer aardig het gevoel van de controle terug te hebben en een overzicht te hebben met wat ik die week nog meer moest doen. Dit was gelukkig behapbaar zodat ik nog wat tijd met de kinderen kon doorbrengen. Vanaf deze week is de oudste ook weer naar school en zitten we weer echt in het ritme. Ook de agenda stroomt alweer lekker vol en iedereen weet me weer te vinden. Dat geeft ook niet, ik heb er zin in!

Ik hoop dat jullie net zo’n topvakantie als ons hebben gehad en ook weer met volle energie ertegenaan kunnen. Op naar een mooi najaar!

Kijk je ernaar uit om jouw omzet te verhogen en de werkdruk te verlagen?

Ik plan graag een vrijblijvend kennismakingsgesprek met je in om de mogelijkheden te bespreken.